Allahu moj, Tvorče svega vidljivog i nevidljivog, ja se bojim da pitam što će biti s nama. Bojim se da Te pitam da li ću ikada jagodicama prstiju milovati njene obraze…

Jer… Ja se, evo, uvijek na isti način vedro namijem kad god joj vidim obrve. I nos kad joj vidim. Kad joj gledam oči u kojima ne vidim obzira za mene, jer ga i ne treba biti, niti bi ga smjelo biti; ne, ne… Nikakvog obzira i nikakvog kompromisa… Život je drama za koju nema generalne probe. Sve se igra sad i ovdje; u toj drami jedinstvo vremena, mjesta i radnje ne trebamo mi graditi, jer si ga Sam dao.

Ja Te molim za nas dvoje, ja te molim za Nju. Prosvjetljenje Tvoje, molim.  Ako ga meni nisi sudio, onda ga daj njoj. Ne vidim da bi u Tvojim planovima makar jedno od nas dvoje trebalo ostati uskraceno za Tvoju Svjetlost, Tvoju Milost, Ljubav Tvoju… ja Rahmanu, ja Rahim

Gospode, pomiluj!

eagletz
"The mask I wear is one." (Sting)

Komentariši